2020. március 3., kedd

Haikuk

Ott a telihold
És az öregedő fák
Várják a tavaszt.

A tél közeleg
Nem vagyok már kis gyerek
Leesett a hó.

Elhiszed nekem
Hogy holnapra változik
Minden e földön?

Sziklák között víz
Éltünk egyik alapja
Most elvarázsol.

Csendes kis falú
300 éves fája
Tükröződik itt

Vihar közeleg
Ne félj mert én itt vagyok
Mindig Te veled

A múlt és a jelen
Tükröződik a fényben
Mi együtt vagyunk.

Gyere sétálni
Az út egyfelé vezet
Neve szeretet!

Kacsa a vízben
Nem szokatlan .de mégis
Egyedül van!

Egy kicsike tó
Múlt álmait ringatja
Tavaszi szélben.

Őzek legelnek
Csendes őszi erdőben
A tisztás védett.

A fa felkiált
Segítség égek égek
S a víz érkezik.

Tengerszem vagyok
A hegyek között lakom
S látod tavasz van.

Út mellet állnak
Az öregedő nyírfák
Ők maradnak.

A jó barátok
Mindig összetartanak
Mert jó barátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...